Rannekkeet Rannekkeet ovat henkilökohtaisia. Vain ehjä ja ranteeseen kiinnitetty ranneke kelpaa. Ranneke aktivoituu ensimmäisellä laitekäynnillä kyseisen päivän rannekkeeksi. Laitelippuja käytettäessä kaikkiin laitteisiin menee asiakkaalta yksi lippu. Laitelippuja ja rannekkeita voi ostaa Linnanmäen lipunmyyntipisteistä, kioskeista ja kahviloista. Rannekkeita voi ostaa ennakkoon Linnanmäen verkkokaupasta, osasta S-ryhmän Prismoja, S-marketteja ja Sokoksia.
Tuotteiden voimassaoloajat Kaikki kuluvan huvikauden tuotteet ovat voimassa kauden loppuun saakka, ellei toisin mainita. Käyttämättömiä tuotteita ei hyvitetä.
Luokkaretket Voit hankkia vähintään 15 hengen ryhmälle luokkaretkirannekkeet verkkokaupastamme.
Maksuvälineet huvipuistossa Käteinen käy kaikissa Linnanmäen toimipisteissä. Pankki- ja luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Eurocard, MasterCard ja American Express) voi maksaa huvipuiston kaikissa toimipisteissä. Jos omistat sirukortin, sillä maksaminen edellyttää henkilökohtaisen tunnusluvun (PIN) käyttöä.
Uusi maksutapa huvipuistossa: MobilePay Linnanmäellä voit nyt maksaa ostoksia ja herkkuja näppärästi MobilePaylla. Valitse MobilePay-sovelluksen etusivulla ”maksa”, skannaa QR-koodi, hyväksy maksu ja olet valmis huvitteluun sekä herkutteluun!
Kulttuuri-, liikunta- ja virikemaksut Verolainsäädäntö on rajannut huvipuistot kulttuuri-, liikunta- ja virikemaksujen käytön ulkopuolelle. Tästä johtuen kulttuuri-, liikunta- ja virikemaksut eivät käy maksuvälineenä Linnanmäellä.
Info Info sijaitsee lipunmyyntirakennuksessa, Kyöpelinvuoren hotellia vastapäätä. Info palvelee sinua muun muassa seuraavissa asioissa: löytötavarat, kuulutukset, kadonneet henkilöt, asiakaspalautelomakkeet, juna-aikataulut. Jos jokin askarruttaa, niin info auttaa kaikissa asioissa.
Muutokset Sään, teknisten syiden tai muun poikkeustilanteen vuoksi huvipuistolaitteita voidaan joutua sulkemaan tai ohjelmaa muuttamaan. Ostettuja lippuja ja rannekkeita ei vaihdeta eikä lunasteta takaisin.