Hyvä tietää

 

  • Rannekkeet
    Rannekkeet ovat henkilökohtaisia. Vain ehjä ja ranteeseen kiinnitetty ranneke kelpaa. Ranneke aktivoituu ensimmäisellä laitekäynnillä kyseisen päivän rannekkeeksi. Laitelippuja käytettäessä kaikkiin laitteisiin menee asiakkaalta yksi lippu. Laitelippuja ja rannekkeita voi ostaa Linnanmäen lipunmyyntipisteistä, kioskeista ja kahviloista. Rannekkeita voi ostaa ennakkoon Linnanmäen verkkokaupasta, osasta S-ryhmän Prismoja, S-marketteja ja Sokoksia.

    Tuotteiden voimassaoloajat
    Kaikki kauden 2020 tuotteet ovat voimassa kauden loppuun 27.9.2020 saakka, ellei toisin mainita. Käyttämättömiä tuotteita ei hyvitetä.
  • Ryhmille
    Yli 15 hengen ryhmät voivat ostaa edullisemmat rannekkeet verkkokaupastamme. Teemme mielellämme tarjouksen myös muista tuotteista: myyntipalvelu@linnanmaki.fi. Lisätietoja työhuvinvointituotteista.
  • Luokkaretket
    Voit hankkia vähintään 15 hengen ryhmän luokkaretkirannekkeet verkkokaupastamme. 
  • Maksuvälineet huvipuistossa
    Käteinen käy kaikissa Linnanmäen toimipisteissä. Pankki- ja luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Diners, Eurocard, MasterCard ja American Express) voi maksaa huvipuiston kaikissa toimipisteissä. Jos omistat sirukortin, sillä maksaminen edellyttää henkilökohtaisen tunnusluvun (PIN) käyttöä.
  • Kulttuuri-, liikunta- ja virikemaksut
    Verolainsäädäntö on rajannut huvipuistot kulttuuri-, liikunta- ja virikemaksujen käytön ulkopuolelle. Tästä johtuen kulttuuri-, liikunta- ja virikemaksut eivät käy maksuvälineenä Linnanmäellä.
  • Maksusitoumukset
    Luethan huolellisesti ohjeet maksusitoumuslomakkeen täyttämisestä.
  • Löytötavarat
    Löytötavaroita voi tiedustella huvikauden 2020 aikana sähköpostitse infopiste@linnanmaki.fi. Huvikauden 2020 löytötavarat siirretään kauden aikana kahden viikon välein Suomen Löytötavarapalveluun. Suomen löytötavarapalvelun yhteystiedot: Mäkelänkatu 56, 00510 Helsinki. Puh 0600 41006 (1,97€/min+pvm).
  • Info
    Info sijaitsee lipunmyyntirakennuksessa, Kyöpelinvuoren hotellia vastapäätä. Info palvelee sinua muun muassa seuraavissa asioissa: löytötavarat, kuulutukset, kadonneet henkilöt, asiakaspalautelomakkeet, matkapuhelimen lataus, juna-aikataulut. Jos jokin askarruttaa, niin info auttaa kaikissa asioissa.
  • Muutokset
    Sään, teknisten syiden tai muun poikkeustilanteen vuoksi huvipuistolaitteita voidaan joutua sulkemaan tai ohjelmaa muuttamaan. Ostettuja lippuja ja rannekkeita ei vaihdeta eikä lunasteta takaisin.