Jihuu, Linnanmäki on ehdolla Duunitorin Vuoden työnantajabrändiksi.

- Olemme todella otettuja valinnastamme kärkikolmikkoon yhdessä Savonia Ammattikorkeakoulun ja OP-Ryhmän kanssa. Tämä valinta ilahduttaa erityisen paljon, koska Linnanmäen onnistumisen filosofia lähtee työhuvinvoivista, innostuneista hupimestareista. Kun työnantajana panostamme sitoutuneisiin hupimestareihimme, voimme luottaa, että he ovat motivoituneita ylittämään huvittelijoiden odotukset jokaisella kohtaamisella. Kun asiakkaiden luottamus säilyy ja he haluavat palata hupipolvesta toiseen, voimme jatkossakin kehittää huvipuistoa sekä työhuvinvointiamme, Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin iloitsee.

- Erityisen iloisia olemme tuomariston perusteluista, joissa pitkäjänteisesti, yhdessä kaikkien hupimestareidemme kanssa rakentamamme hupimestarikonseptimme on ollut yhtenä tekijänä valintamme taustalla. Arvostamme hupimestareiden osaamista ja näkemystä valtavasti. Hupimestarimme ovat todella aktiivisia ja tarkkasilmäisiä huomaamaan monia kehittämistä tai parannusta kaipaavia asioita puiston arjessa. He osallistuvat myös muun muassa strategiamme kehittämiseen. Hupimestarimme ovat myös avainasemassa Linnanmäen työnantajamielikuvaviestinnässä, sillä hupimestarien joukosta valitaan vuosittain hupilähettiläitä, jotka jakavat somessa näkökulmia omaan työpäiväänsä, kertoo Linnanmäen henkilöstöjohtaja Mirva Mölsä.

- Hyvän työnantajamaineen merkki on myös se, että pelkästään tänä vuonna palkitsemme Linnanmäen huvikauden päätösjuhlissa 71 hupimestaria, jotka ovat olleet 5, 10, 15, 20, 25 ja peräti 45 vuotta meillä töissä, hehkuttaa toimitusjohtaja Adlivankin.

https://duunitori.fi/tyoelama/rekrygaala-vuoden-tyonantajabrandi-2023/